عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





در آرزوی دیدنت هستم امینم حتی اگر فقط به اندازه ی یک نگاه کوتاه باشد هستی من

به آرزوی دیدنت         


             تا خود آسمون می‌رم


                          ابرها رو آتیش می‌زنم


                                        چشمهای ماه رو می‌گیرم


                                  تو شعله های عطر تو


                   خورشید رو پرپر می‌کنم


     میون پرسه‌های شب


              عشقت رو باور می‌کنم                         


  دستت رو می‌گیرم، بمون                                


من بی تو میمیرم، بمون                                              


من بی تو میمیرم، بمون


       دستت رو می‌گیرم، بمون                                           


     من بی تو میمیرم، بمون                        


       هنوز تو آینه‌ی چشات     


                     شرم گلهای مریمه


                                  با تو حریــــم لحظه‌ها


                                           غرق از نسیم و شبنمه


                                                    نـــــــــــــگاه ناز تو مثل


                                     یک معبد مقدســــــــــه


                 تو که نباشی عشق من


دنیــــــا به آخر می رسه    


دستت رو می‌گیرم، بمون                     


من بی تو میمیرم، بمون                               


دستت رو می‌گیرم، بمون                                              


من بی تو میمیرم، بمون

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرسا در 14:11 | |